سنگ قبر

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
سنگ قبر

 بر سنگ قبر من بنویسـید خسته بود

اهــل زمین نبود نـمازش شــکســته بود

بر سنگ قبر من بنویسید شیشه بود

تـنها از این نظر که سـراپا شـکســته بود

بر سنگ قبر من بنویســـــــید پاک بود

چشمان او که دائما از اشک شسـته بود

بر سنگ قبر من بنویســید این درخت

عمری برای هر تبر و تیشه، دســــته بود

بر سنگ قبر من بنویســــــید کل عمر

پشت دری که باز نمی شد نشسته بود



نظرات شما عزیزان:

دختر شیشه ای
ساعت16:26---7 دی 1393
Love me or hate me, both are in my favours If you love me, I'll always be in your heart If you hate me, I'll always be in your mind

دوسم داری یا ازم متنفری,هر دوی اینا به نفع منه
اگه عاشقمی,همیشه تو قلبتم
اگه ازم متنفری,همیشه تو ذهنتم.


سردار پیمان
ساعت17:46---6 دی 1393
چقدر سخته تو چشمای کسی نگاه کنی که تموم عشقت رو ازت دزدید
چقدر سخته که عشقت مجبورت کنه تا تو عروسیش برقصی
چقدر سخته تو عروسی عشقت برقصی تا نفهمه که هنوزم دوسش داری
چقدر دردناکه که در آخر عروسی عشقت بفهمی که اونم به تو علاقه داشته
این دردو خودم کشیدم


erfan
ساعت11:24---5 دی 1393
به سلامتی خودم که بودنم واسه هیچ کس مهم نیست...

سپید گل
ساعت17:27---2 دی 1393
مثل همیشه وبت عالیهوبااهنگ زیبات.

سمیرا
ساعت23:45---29 آذر 1393
ﻧﻪ ﻧﻤﯿــــﺪﺍﻧﯽ !
ﻫﯿــﭻ ﮐﺲ ﻧﻤـﯽ ﺩﺍﻧــــﺪ
ﭘﺸﺘــــ ﺍﯾـﻦ ﭼﻬــــﺮﻩ ﯼ ﺁﺭﺍﻡ ، ﺩﺭ ﺩﻟـﻢ ﭼــﻪ ﻣـﯽ ﮔـﺬﺭﺩ !
ﻧﻪ ﻧﻤﯿـﺪﺍﻧـﯽ !
ﻫﯿــﭻ ﮐـــﺲ ﻧﻤـﯽ ﺩﺍﻧﺪ
ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻇــﺎﻫــﺮ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﻧﺎ ﺁﺭﺍﻡ
ﭼﻘﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﺪ . . . !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:,.1:18.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی