کسی برام مثه تو نیست

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
کسی برام مثه تو نیست

 تو رفتیو من موندمو یه خاطره
محاله این روزایه بد یه لحظه هم یادم بره
تو رفتیو من موندمو یه قابه عکس
تصوره نبودنت منو شکست
یه خونه و یه دلهره تو نیستیو دلم پره
یه خونه و یه حادثه
یه دستی که به عکس تو نمیرسه
یه حادثه یه انتخاب
یه خاطره که رفت تو قاب
یه خونه و چشایه خیس تو نیستیو
کسی برام مثه تو نیست



نظرات شما عزیزان:

ویانا
ساعت16:57---26 فروردين 1394
گفتی دوسم داری ب اندازه قطرات بارانی ک روی صورتت میریزد

و من هم دوست دارم بدون توجه ب چتری ک روی سرت گرفتی ....


elham
ساعت21:53---4 اسفند 1393


آقایی و خانومی سفیدپوش
ساعت21:21---14 بهمن 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ شنبه 4 بهمن 1393برچسب:,.14:38.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی