طناب دار

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
طناب دار

 طناب دار جلو چشام یه چهار پایه چوبی کهنه میرقصه زیر پاهام رفیقام قاطی دشمنام، نمیشه تشخیص دادشون از هم مثل ضربه هایی که زده بودم نا منظم و پشت سر هم میاد جلو یه نفر با یه پارچه رو سر یه ادم ترسو که داره فکرای زیادی توی سر نگاهش قفل تو چشام خالی میشه زیر پاهام یکم سر و صدا تــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــام



نظرات شما عزیزان:

یکی موند....یکی رفت
ساعت0:44---14 بهمن 1393

خیلی قشنگ بود....امیدوارم اگه این آخرین پست وبت باشه،هیچوقت آخرین کامنت زندگیت نباشه .....به امید فردایی بهتر


♥ بـــاران ♥
ساعت2:24---5 بهمن 1393
بیا تمامش کنیم….

همه چیز را….

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….

نگران نباش….

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…

اما فراموشم کن…..

بخند… تو که مقصر نبودی…

من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم…

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است….

بیا به هم نرسیم…!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:,.22:52.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی