اوفـــــ

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
اوفـــــ

 اوفـــــ چه دود غلیظی بود
تو مغزم حس کردم مریضی رو 
اما میکشم اونقدر ببینم آخرش
یا اون منو یا من خواهرش 



نظرات شما عزیزان:

بیتا
ساعت2:21---27 اسفند 1393
ایول خوشم اومد عکسم بزاری عالی میشه

Samaneh
ساعت17:09---26 اسفند 1393
رفت؟؟؟
✘به درک
☜خدا رفتگان شمارو هم بيامرزه
به بعضیام باس گفت●●ﺑـِﺒﻴﻦ؟●●
ﺟــــﺎﺕ ﻛــــــﻪِ ﺧﺎﻟـــــﻰ ﻧﻴﺲ ﻫﻴــــﭻ●●●!
●●(ﺳــَــﺮِ ﺟـــــﺎﺗَﻢ ﺩَﻋــــﻮﺍﺱ)●●


پشه ها هم میخندند
ساعت21:27---25 اسفند 1393
دلم برا بچگیام تنگ شده

اون زمانی که دغدغه ام فقط رسیدن غروب بود

که برم با دوستام بازی کنم وخوش باشم

نه الان که انقد دغدغه دارم که فقط منتظر رسیدن مرگم هستم

خسته و دلشکسته ام دلم می خواد برگردم به گذشت


کریستینا
ساعت17:02---25 اسفند 1393
حسابی دلخوریاقشنگ معلومه ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:,.3:6.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی