مگس

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
مگس

 اگ ب ی مگس بال های ی پروانه رو بدی ن زیبا میشه ن میتونه باهاشون پرواز کنه میدونی چیه؟ دارم از اصالت حرف می زنم!!!



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت17:32---13 ارديبهشت 1394
اره عزیزم عالی مرسی قشنگ تفسیر کردی مثال جالبیم اورد اما راستش من ی چی بگم من خودم کردم اصلتمم هم باز تعریف داره ینی همین کرد بودنم ریشه داره ک قابل باز کردنه بیشتره تشریح بیشتری داره ولی میدونم ب شما بگم متوجهش نمیشین ینی حاظزم شرط ببندم...حالا این ب کنار میخواستم بگم همیشه با اطرافیان فارسی حرف میزنم نه کردی و نه فارسی کرمانشاهی اما باور کنین این ب اون معنی نباشه که بخوام اصلتمو گم کنمو عارم بیاد از لهجمو نه اینطور نیس من عاشق شهرم و ریشه م هستم فقط با لهجه فارسی(تهرانی)راحت ترم همین البته اینم بگما من تو خونه لهجه با خاونادم فوق الهاده غلیظ تر از اونی هست که با افراد فامیل دارم اینو هم گفتم که بدونین قصد حفظ نکردن اصالتمو من یکی ندارم فقط بعضی چیزا خوبه مرتب تره قشنگ تره راحت تره واس یکی بعضی چیزا نه این بستگی ب وجودو ظرفیت ودرک طرف داره قربونت تشکر از پست مفیدو اموزنده ت

ﻣﺠـﯿﺪ
ساعت2:03---8 ارديبهشت 1394
ﺟﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ

خودم
ساعت13:46---6 ارديبهشت 1394
لایـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــکت میکنم چون با حال بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394برچسب:,.3:55.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی