توبه

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
توبه

 هــرچند توبه کرده ام...


اما از قول من به خرگوشها بگو....با احتیاط

از قلمرو من بگذرند

مَگر نمیدانند توبه ی گُرگ مرگ است ؟؟!!

هــــه


نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت17:26---13 ارديبهشت 1394
ب سلامتی خووووووووووووووووووووووودت آقاااااااااااااااااااااااااااا اا قهرمان پهلوان ورزشکااااااااااااااار ورزش دوست روزت پساپس مبارم ببخشید خب اگه دیر تبریک گفتم چون دیر باهات اشنا شدم البته اینم اضافه کنم ظهری یهو سیستمم قط شد دیگه حوصله وصل کردنشو نداشتم باهاتون حرف داشتم ادرس اون یکی وبتم که مربوط ب باشگاهت بود گم کردم الان ک آفی واسم پیام بذار تا ایشالا هر وقت آن شدی عزیزم امیدوارم عذرمو قبول کرده باشی دوست دارم مواظب خودت باش بازم میگم ب سلامتی تو و بچه های باشگاه

ویانا
ساعت16:30---13 ارديبهشت 1394
من و تو
يك روز
دست در دست كساني كه دوستشان داريم
يكديگر را ميبينيم
ان روز..
نگاهم نكن!
كناريت حسودي ميكند...
ان روز.. به هيچ كس نميتوانم چيزي بگويم!
تاوان ديدن چشمان زيبايت را..
حتي ديگر اشك ها هم نميتوانند بدهند..
چون من زن زندگيِــ مردي هستم..
و تو روياي زن ديگري...
ان روز فقط خواهم شكست..
"دوستت دارم هايت"
چه شد؟
ان زن روياهايت..
چگونه نگاهت كرد كه عاشقش شدي؟!
ان روز..
من خوشبختم..
اما..
"عاشق" نيستم..
تو حسم را كشتي..
ديگر نميتوانم عاشق باشم!
تو كسي بودي كه فكر ميكردم نميتوانم حتي يك روز به فكرت نباشم
راستش نيستم
فقط
گاهي كابوس ميبينم
در اغوش كسي كه عاشقم هست ارامش دارم
اما
نميدانم چرا گاهي در اغوشش ارام نامت را زمزمه ميكنم..
تو هم هنوز مرا ميخواهي..
ميدانم!
ان روز به چشمانم نگاه نكن
پر از "اشك" است
كسي كه دوستش دارم فكر ميكند "سرما خورده ام"
اما..
تو ميداني...
چه اشوبيست در دلم..
همسرت نام مرا صدا ميزند!
با تعجب بر ميگردم..
تبريك!
تو ديگر پدر شدي..
دختري هم نام من..
اما هنوز مغروري..
و اين غرور توست كه نابود كرد دنياي زيبايمان را..


بهنام
ساعت11:48---13 ارديبهشت 1394

کنار برکه ی دلم نشستم
و نیامدی
دوباره در سکوت خود شکستم
و نیامدی
سوال کردم از خدا نشانه ی
خانه ی تو را
سکوت کرد و در سکوت
شکستم
و
نیامدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ شنبه 12 ارديبهشت 1394برچسب:,.19:47.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی