بعد از من

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
بعد از من

 بعد از من بشین و به حافظ گریه کن


با یاد بوسه ها ولب و بوی گردنم

بعد از من و این زخم های در گلو 

بعد از من و فریاد های مردنم


نظرات شما عزیزان:

viana
ساعت4:15---7 خرداد 1394
- گــــــــــاهـــے یـــــــه جــــــــــــــــور ☜میـــــــــــشکنـــنـــت☞

ڪـه وقــــــتــے تــیـــڪه هــــاتـــــو
بــــه هــــــم میــــــچســـبونــــــے

یــــــه ☜ ادم ☞ دیــــــــــگه میــــــشے...


شیوا
ساعت10:15---20 ارديبهشت 1394
پسته جدید نزاشتی

ƁƛƦƛƝ
ساعت13:19---19 ارديبهشت 1394
طبق معمول زیباااا.... ولی چرا آپ نیستی

ƁƛƦƛƝ
ساعت6:22---17 ارديبهشت 1394
راه را گم کرده ام سال هاست تابلو های زیادی نشان میدهد
آرامش ۵ کیلومتر . . .


شیـــــــواااا
ساعت1:24---17 ارديبهشت 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394برچسب:,.23:27.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی