آدما

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
آدما

 ترسناک ترین آدما
دقیقا همونایی هستن که از
همون ابتدا اصرار دارن
فرشته بودنشون رو ثابت کنن...!



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت22:55---10 خرداد 1394
وبلاگ خوبی داری لایک

viana
ساعت3:53---7 خرداد 1394
باختم تا دلخوشت کنم!
برگ برنده ات سادگیم نبود.
دل پاکم بود.
چون پای من به تیغ کسانی زخم برداشت که
از آنها انتظار محبت داشتم
و در نتیجه زندگی به من آموخت
هیچکس شبیه حرفهایش نیست.


سهیلا
ساعت22:11---2 خرداد 1394
""دلی بزرگ""
میخواهد زندگی کردن در این دنیا …
دلی میخواهد تا خیلی چیزها رو نبینی …
خیلی چیزها رو نشنوی …
و….ازخیلـی چیزا "بــگــذری"…!!


آرزو
ساعت11:56---30 ارديبهشت 1394
وبت جالبه

ƁƛƦƛƝ
ساعت1:55---30 ارديبهشت 1394
دلخــــور ڪه میشَـوم , بغـض میــڪنم
می آیم پشـت صفحـه ی مانیتــورم
ڪامنـت مینویسـم ُ صورتڪ میگــذارم
صورتڪی ڪه میخنـددو پشتـش قایم میشــوم
ڪه فڪـــر ڪنی میخنــدمو بخنـــدی...
اشڪهایمـ میـــــــآیند و من مدام با صورتڪ مجازی ام میخندم ...^_^


ƁƛƦƛƝ
ساعت1:54---30 ارديبهشت 1394
اختــراع تلفـن بـــــزرگـــــتـــرین خیــــانت بــــه بشــــریـت بـــود . . .!
خـــداحــافظـــــی بـــایــــد رو در رو بــــاشه . . .؛
گــاهــی اوقـــات اشـک هــا ، آدم هــا رو بیـــدار میکــنن . . .
لعنــت بـــر خـداحــافـظــــی هـــای تـلـفـنـــــی . . .!.


ƁƛƦƛƝ
ساعت1:48---30 ارديبهشت 1394
روزگار عجیبیست !
این روزها بعضی ها راه می روند تا غذایشان هضم شود و عده ای می دوند تا گرسنه نمانند …


الی
ساعت10:54---29 ارديبهشت 1394
عاغا بیا بزن خخخخ
خب من چه بدونم شما زمانی که به دنیا نیومده بودی این اهنگه بوده خخ طلبکارم شدیما
ولی اهنگ قبلیه خعلی قشنگ بود


الی
ساعت21:16---28 ارديبهشت 1394
سلام
وبت خعلی خوبه
چرا اهنگشو عوض کردی؟
اهنگش کیفتش خعلی پایینه
پاسخ:آهنگ مال زمانی هستش که من هنوز به دنیا نیومده بودم میخوای کیفیت داشته باشه؟خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:,.19:59.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی