بی خداحافظی

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
بی خداحافظی

 دلم می خواهد ترانه ی خداحافظی را بنویسم ،


واژه ها فرار می کنند .

دلم طاقت نمی آورد .

اشک ها امان نمی دهند ...

نمی دانم ، شاید من هم روزی بی خداحافظی بروم !


نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت17:46---22 مرداد 1394
دیونه عالیییییییییییییییی بودددددد

مروارید
ساعت23:43---26 تير 1394
وایقالب وبلاگت باحاله مطالبتم قشنگه. خواستی ب منم سربزن tehran1500.loxblog.comتبادل لینک کنیم

sara77
ساعت21:38---15 تير 1394
آخ گفتی .....

......
ساعت3:19---10 تير 1394


eliya
ساعت21:26---9 تير 1394
کلاغ جون
وبلاگت جالبه


DUYĞU
ساعت19:00---9 تير 1394
دلم می خواهد کاغذی بردارم
بچسبانم روی دیوارهای شهر
رویش بنویسم
عشق من سالهاست که از خانه رفته است
و هنوز بر نگشته است
اگر کسی پیدایش کرد
باشد برای خودش !
او از اول هم مال من نبود...


DUYĞU
ساعت19:00---9 تير 1394
ﺣﺮﻣﺘﻬﺎ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺷﺪ
ﻣﺴﯿﺢ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﯽ ﺩﻝ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺭﺍ ﺍﺣﯿﺎ ﮐﻨﯽ
ﺍﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺖ ﺑﻮﺩ ﺍﻣﺎﻧﺘﯽ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﺑﻮﺩ ﺣﺮﺍﺝ ﺷﺪ
ﺍﻧﭽﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﮕﻮﯾﯽ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪ
ﻓﺎﺟﻌﻪ ﺭﺍ ﯾﮏ ﻋﺬﺭ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ
ﺣﺮﻑ، ﺣﺮﻑ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﻝ ﺍﺳﺖ
ﻧﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ﺧﺮﺍﺏ ﮐﻨﯽ ﺍﺯ ﻧﻮ ﺑﺴﺎﺯﯼ
" ﺩﻟﯽ ﮐﻪ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﮐﺮﺩﯼ ﻗﺼﺮﯼ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺳﺎﮐﻦ آن ﺑﻮﺩﯼ "
ﺭﺍﺳﺘﯽ ﺣﺎﻻ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﯽ ﺧﺎﻧﻪ ﮐﺮﺩﯼ
ﺑﺎ ﺁﻭﺍﺭ ﮔﯿﺖ ﭼﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺷﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺧﺮﺍﺑﻪ ﻫﺎﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯿﺒﺮﯼ


آرامش
ساعت12:58---9 تير 1394
دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم
می آید
می ماند
و به تنهاییم پایان میدهد!
آمد
رفت
و به زندگی ام پایان داد…


atefeh
ساعت12:07---9 تير 1394
به همــــــــــــــــــــــــه ↶
میگفـــــــــــتی آبجــــــــــی ✘ ولـــــــــــی ✘
✘ نمی دونـــــــــــم چــــــــــرا ✘ رژلـبــــــــــ آبجــــــــــیات ✘ یعقـــــــــه ی ✘
▶ ◀ لباستـــــــــو ▶ ◀
کثیــــفـــــــ میکـــــــــرد ↶ ツ


raha
ساعت10:11---9 تير 1394
نقاشی اش خوب نبود..اما راهش را خوب کشید.رفت...
به من سربزنید...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ سه شنبه 9 تير 1394برچسب:,.3:7.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی