فقط از خدا می خواهم

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
فقط از خدا می خواهم

 بی وفایی کرد و گفت:

 
                            نفرین می کنی ؟
 
                                                    گفتم :نه
 
                  فقط از خدا می خواهم که هیچکس اندازه من دوستت نداشته باشد!


نظرات شما عزیزان:

narges
ساعت19:24---17 شهريور 1394

یه سیلی زد و گفت: تو بهم خیانت کردی!!! گفتم: تو هم بکن... چند ماهی گذشت.... سوار ماشین عروس دیدمش... با خنده اومد طرفمو گفت: دیدی منم تونستم...!!! خندیدم و رفتم... بعد یه ماه که تو بیمارستان بستری بودم فهمید سرطان داشتم...!!! اومد ملاقاتمو و گفت: خیلی بی معرفتی... چرا اینکارو کردی؟!!! اشک تو چشام جمع شد... بهش گفتم: من تو عروسیت خندیدم... ولی تو توی ختمم گریه نکن... گاهی دلیل " کم محلی ها ، ن گفتن ها و رها کردن ها شاید چیزی نباشد که تو فکرمیکنی... گاهی باید رفت تنها برای " عشقت "!!


romisa
ساعت0:21---18 تير 1394
❂ ﺩﻟــــﻢ



ﺗﻨﮕــــ ﺑـــــﻮﺩ ☞ ﺻــــﺪﺍﻣــ ☜ ﻏﻤــ ﺩﺍﺷﺘــــ



ﭼﺸــــﺎﻡ ☜ ﮔـــﺮﯾـــﻪ ☞ ﻭﻟـــــــــﮯ ﺣــﺎﻻ



✘ ﺩﻟﻤـ ﺳﻨﮕـــﻪ✘ ❂ ❂ ✘ ﺻـــﺪﺍﻣــ ﺧﻨـــﺪﻩ



✘❂ﭼﺸـــﺎﻣـ ﺑــــﮯ ﺭﺣـــﻢ ﺑـــﮯ ﺭﺣﻤــﻪ

salam merci ke be webam sar zadi


Morvara
ساعت21:34---16 تير 1394
ما نسلی بودیم که مهم ترین حرف های زندگیمان را

تایپ کردیم .... !!!


atefeh
ساعت11:01---16 تير 1394
⇄ دلم گــــــرفت... ⇄
♥واســــــه چیـــــزایــــــی که شـــــنــــیدم و فـــــهمــــیدم نبایـــــــــد با خیـــــیلیا خـــــیلی جور باشم...♥
دلــ❥ ــــم گرفــــت...
?? واســــــه ایـــــنکه دنــــــیــــا تــــــوش آدم نـــــداره... ??
↰ بــــــا هـــــرکس خوب بودم... جــــــوره دیــــــگه برداشــــــت کرد... ↱
اره.... ❂ دلـــღـــــــــم گرفـــــت... ❂
خیــــــــــــــــــــــــــ ــ ــــــــــــــــــلی ....
و یــــــه چــــیز فـــــهمــــیدم... ※ ⇜
↩تـــــــَـــــنــــــهایــ


sara77
ساعت21:36---15 تير 1394
سلام آرمان... ببخشید یه چند وقت سر نزدم وبت.. وبمو حذف کردم دوباره دارم درست میکنم... مث همیشه عالیییییی

آرامش
ساعت10:51---15 تير 1394
آدمها آنقدر زود عوض می شوند …
آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی
و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است …


atefeh
ساعت14:37---14 تير 1394
↯ متنفــــرم از خاطراتـــــے کـه …⇙
⇘ وقتــے یادشـون میوفتــم
باخـودم میگـم …⇙
وااا ے … مـن چقـدر【اَحمَــــــق】 بــودم ↯


atefeh
ساعت14:37---14 تير 1394
✍❤ﻣ‍ــــــــﺨﺎﻃ‍ــــــــــ ـﺐ ﺧ‍ــــــــــــــــﺎﺹ ❤
ﺍﻭنیہ↯ڪہ ﺑ‍ــــــــــﺨﺎﻃ‍ــــــــــ


سلوه
ساعت11:44---14 تير 1394
امروز شوق فردا را داریم وحسرت دیروز را
اما امروز زیباتر از دیروز و فرداست
به همدیگر محبت کنیم شاید فردایی نباشد...


تارا
ساعت22:55---13 تير 1394
عشق یعنی دیوانگی...

DUYĞU
ساعت15:16---13 تير 1394
هیچ بوسه ای جای زخم زبان را خوب نمی کند!
پس مراقب گفتارتان باشید...


DUYĞU
ساعت15:16---13 تير 1394
عشـــــق یعنـــــی . . .

دوست داشتـــــن بی علـــــت

بوسه یــهـــویی

کادو بی موقـــــع

آغوش بی منـــــت

نوازش بـــــی عادتـــــ

دل میخـــــواد

دلیــــــل نمـیخـواد ... !

زنـدگـی هــمیـن دوسـت داشـــتـنـهـای سـاده س . . .

همیــن !


ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
ساعت0:41---13 تير 1394
می دانی..؟
آدم های ِ ساده..
ساده هم عاشق می شوند..
ساده صبوری می کنند..
ساده عشق می وَرزَند..
ساده می مانند..
اما سَخت دِل می کنند..
آن وقت که دل می کنند..
جان می دَهند..
سخت میشکنند..
سخت فراموش میکنند..
آدم های ِ ساده…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ جمعه 12 تير 1394برچسب:,.21:27.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی