انتخاب

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
انتخاب

 درد من من تنهاییم نیست!


این است که هر روز از خودم میپرسم...

خودش مگر مرا انتخاب نکرددد....


نظرات شما عزیزان:

هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت18:48---4 آذر 1394
بغض هایت را

برای خودت نگه دار

گاهی سبک نشوی ،

سنگین تری . . .


sugar girl
ساعت2:45---20 شهريور 1394
Nice

حسین
ساعت19:29---5 شهريور 1394
سلام .برادر موفق باشید

atefeh
ساعت18:18---21 مرداد 1394
☜مَـــــــــــــــن... تو زندگــے یه وَقتایــے حاضرجوابی کردم•••

یهوَقتایــے با کســے ساختم••• یه وَقتایــے پروبازی درآوردم•••

یهوَقتایــے بخشیدم•••

یه وَقتایــے عاشق یه بی معرفت شدم✘•••

یه وَقتایــےافتادم••• یه وَقتایــے توبیداری کابوس دیدم⚡

️••• یه وَقتایــے ضربهخوردم•••

یه وَقتایــے تو تنهایــے مُـردَم •••

حالا باید بگــــــــم من از تــمــوم اینا درس یـاد گرفتم✔️
حالا خوشحالم که خودمم✔️
خلاصه بگمباخودت نگو طفلی کسی رو نداره✘
تنهام چون دیگه به عشق اعتقاد ندارم✔️
بهخودم افتخارمیکنم چون هرزگی نکردم??
●●●•••مَـــــــــن خودَمَــــم•••●
مغرور ، ساده ،مهربون ،احساساتی...


یحانه
ساعت20:01---20 مرداد 1394
سخت است فراموش کردن کسی که بااو همه چیز و همه کس را فراموش میکردم...

DUYĞU
ساعت17:23---20 مرداد 1394
دردی که انسان را به سکوت وا می دارد
بسیار سنگین تر از دردیست که
انسان را به فریاد وا می دارد ...!
انسانها فقط به فریاد هم می رسند، نه به سکوت هم!


DUYĞU
ساعت17:22---20 مرداد 1394
چقدر درک شدن دلنشین است،
این که گاهی دوستی، همدمی، همراهی باشد
که تو را بفهمد،
و بداند ک تو همیشه همان عشق آرام و صبوری
که گاهی بی حوصله می شود،
داد و فریاد راه می اندازد و همه را بهم می ریزد،
این که کسی باشد که بفهمد بی حوصلگی هایت،از سر خستگیست…
و به جای ناراحت شدن و اخم کردن،
حرف هایت را به دل نگیرد و آرامت کند،
خوب است کسی باشد که تو را بپذیرد و کنارت باشد،
با همه بی حوصلگی هایت،
با تمام اعصاب خوردی ها و غر زدن هایت،
و یادش نرود که تو همان خوب همیشگی هستی،
که فقط کمی خسته شده
کمی خسته…


دایانا
ساعت13:24---20 مرداد 1394
عآآآآالی

atefeh
ساعت20:24---13 مرداد 1394
● هیچوَقت اَز عَلاقَت و اِحساسِت بِه کَسی چیزی نَگو . ➠
● اَز دَردات . . . ➽
● اَز غُصِه هات .
● اَز نَداشتِه هات .
● اَز بُغض ها وَ دِلتَنگیات . ➽
● نَگوووو .! ➠
● یِه روزی،
● یِه وَقتی، ➽
● یِه جایی،
● تَموم دِلتَنگیاتُو تیز می کُنِه، ➠
● با نَمَک زیاد بِه قَلبِت می زَنِه . ➽
● این یِه قانونِه . ➠
● وَقتی غَمِتُو ،
● دِلتَنگیتُو بِفَهمن... ➽
● " زودتَر تَنهات می ذارَن...



Upam !!


مروارید
ساعت12:24---9 مرداد 1394
من ازمردن نمیترسم میترسم ادمای ای دنیا اونجاهم باشند

خالق
ساعت20:50---8 مرداد 1394
من دارم اشتباه می کنم یا وبلاگت واقعا کجه ؟

آرامش
ساعت12:16---7 مرداد 1394
آدرس خدا را بد داده اند !



خدا در مکه و مدینه نیست



خدا در قلب تپنده آنانی است که مهر می ورزند …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:,.1:47.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی