قبول

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
قبول

 

 

...قبول حق با تو

 

 

 

من بیمار روحی

 

 

 

من دیوانه ی روانی

 

 

 

من زشت

 

 

 

من بی کلاس

 

 

 

من دهاتی

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

ولی گوش کن دافی

 

من هنوزم بوی بهمن بلندم را از تمام عطرهای ورساچی تو بیشتر دوست دارم :|  


نظرات شما عزیزان:

ویانا
ساعت1:02---27 فروردين 1394
عزیزم واسه کسی دو رویی کن که حوصله همون یه ورتم داشته باشه

عطیه
ساعت19:31---24 مهر 1393
لاییییییییییییییییک

shahram&maryam
ساعت8:17---18 شهريور 1393
سلام وبه خوبی داری موفق باشی...

صبارونالدو
ساعت20:52---10 شهريور 1393
آها...ایـــــــــــــــول!

سودابه جان
ساعت17:40---31 مرداد 1393
سلام خوبی ممنون که سر زدی


یلدا
ساعت10:14---30 مرداد 1393
سلام دادشی من امروز اومدم ک باهات بحرفم خودت گفتی میای اما نیومدی جمعه هفته اینده ساعت12یا11ظهر میام اگه نمیای برام کاممنت بزار ک منم نیام ممنونم.بای

فرشته
ساعت17:03---29 مرداد 1393
ســــــــــــــــــــــلام
با اجازه اومدم وبتو ترور کنم
شوخی کردم راستش اومدم وبتو شخم بزنم ببینم آپی یانه
امتیازم بهت دادم کوفتت بشه
خب دیگه بــــــــــــــــــــــای


اجی asal
ساعت15:28---29 مرداد 1393
میـــــان ان همه الــــــف و بـــــــــــــ و مــــــشـــق دبـــستـــان ...
آنـچــــه در زنـــدگـــی حــقیـــقـــت داشـــــت خـــــطــ فـــاصـــلـــه بــــود...


دلبند
ساعت2:37---29 مرداد 1393
سلامتی همــه اونــایی که خــوبــی کردن ولی بدی دیدین ,

رفاقت کردن ولی نارفیقی دیدن ,

راست گفتن ولی همش دروغ شـنیدن ,

واسه همه دست رفاقت دراز کردن ولی رو دست خوردن ,

هیچ کس رو تنها نذاشتن ولی تنها مـــوندن


دلبند
ساعت2:35---29 مرداد 1393
سلامتی همــه اونــایی که خــوبــی کردن ولی بدی دیدین ,

رفاقت کردن ولی نارفیقی دیدن ,

راست گفتن ولی همش دروغ شـنیدن ,

واسه همه دست رفاقت دراز کردن ولی رو دست خوردن ,

هیچ کس رو تنها نذاشتن ولی تنها مـــوندن


دلبند
ساعت1:57---29 مرداد 1393
صندلی …

لیوان های پر از شراب …

گلهای تازه …

سیگار های نصفه نیمه …

راستی؟

تو رفته ای !؟

یا هنوز!

نیامده ای؟؟؟


Engineer
ساعت18:17---28 مرداد 1393
بسیار عالی

fatemeh
ساعت11:09---28 مرداد 1393
دل است دیگر‎
عاشق میشود‎
بی قرارمی شود‎
دلتنگ می شود‎
هنوز نرفته ای و من به اندازه هزاران سال دلتنگ چشمانت شده ام ‎
هنوز نرفته ای و من دیوانه نبودنت شده ام ‎
دل است دیگر‎
دوریت برایش مرگ است مرگ

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
وب عالی داری.
موفق باشی.


سودابه جان
ساعت11:08---28 مرداد 1393
سلام ازاین که بهم سر زدی مرسی


erfan
ساعت10:44---28 مرداد 1393
لایک

khatere98
ساعت10:35---28 مرداد 1393
افتخار نکن که به اندازه تارموهات رفیق داری
وقتی محتاجشون میشی میفهمی که کچلی


باران
ساعت10:23---28 مرداد 1393
ببیـــــــــــــــــــــن قربونت برم !!!!

یه روزی میرسه زنگ میزنی بهم میشنوی

"مشترک مورد نظر در حال مکالمه است "

این تلافی اون پشت خط موندنام ....

ی روزی میرسه ک sms میزنی دلم گرفته

و منم بهت هیچ جوابی نمیدم و

بعد چن ساعت یه sms رایگان میدم

این تلافی همه اون بیخیال بودنات ...

ی روز میرسه زنگ میزنی

و با بی میلی میگم بعدا بهت زنگ میزنم

این تلافی همه اون بی محلیات ...

ی روز میرسه زنگ میزنی و میگی عشقم

و منم توی جواب بهت میگم

ک من عشق نیستم ...

این تلافی روزایی ک بهم میگفتی عاشقت نیستم!!

و در آخر ی روز میرسه

که میگی دارم میمیرم و منم میگم مزاحمت نمیشم

راحت باش...!!!

این تلافی روزایی که مردم و بیخیال بودی !!!

پس نگران رفتنی ها نباش زمین گرد استــــــــــــــــ!!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عالی بود لایک


ابراهیم حسینی
ساعت9:40---28 مرداد 1393
عالی بود عالی
آفرین ادامه بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:,.9:27.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی