این روزها

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
این روزها

 این روزها دلم هوای آن روزها را کرده...

 


نظرات شما عزیزان:

Ph
ساعت0:23---13 مهر 1393
ishala be arezoohat beresii movafag bashi
tan hamon nazari be ma h am sar bezani


minaf
ساعت19:15---6 مهر 1393
سلااااااااااااااااااااااام دوست عزیزم , من لینکت کردم , از این به بعد بر پستات نظر میزارم خوشحال میشم توام همین کارو بکنی , امیدوارم لحظه های خوبی تو وب هم داشته باشیم minaf

هه
ساعت13:44---4 مهر 1393
باکره

یلدا
ساعت0:20---30 شهريور 1393
سلام دادشی خیلی وقته نیومدی چرا؟؟؟؟؟ منتظرتم

دلبند
ساعت22:11---29 شهريور 1393
خدا گفت ببرینش جهنم...
برگشتو نگاهی به خدا کرد...
خدا گفت نبرینش او را به بهشت ببرین
فرشتگان پرسیدند چرا ؟؟
خدا گفت : او هنوز به من امیدوار است...!
.
.
به دیدن وبم بیا


erfan
ساعت12:03---22 شهريور 1393
בرב בارב
وقتے بـ؋ـهمے
براے عشقت ڪم هـωـتے...



کــوچـــولـــو
ساعت8:44---20 شهريور 1393
این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نامهربون میخوام ازت دل بکنم

سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم / این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم
آموزش کامپیوتر و موبایل
http://maisamk.loxblog.com


erfan
ساعت21:54---16 شهريور 1393
چرا دلت گرفته؟

او هم آدم است!
اگر دوستت دارم هایت را نشنیده گرفت،
غصه نخور،

اگر رفت، گریه نکن،
یک روز چشمای یک نفر عاشقش میکند!!
یک روز معنای کم محلی را میفهمد،
یک روز شکستن را درک میکند.
آن روز میفهمد آه هایی که کشیدی از ته قلبت بوده،

میفهمد شکستن یک آدم تاوان سنگینی دارد…


erfan
ساعت7:55---14 شهريور 1393
نه تو دروغگو نیستی

من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه

خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:,.20:40.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی