من برگشتم :(

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
من برگشتم :(

سر نوشت ما خون تو جوب بود .....



نظرات شما عزیزان:

ویانا
ساعت0:37---27 فروردين 1394

مرا ببخش که ساده بودنم دلت را زد... مرا ببخش اگر عشق ورزیدنم چشمانت را بست..!!!
می روم تا آنان که توانا ترند ...تو را به اوج بودنت برسانند...


ريما
ساعت12:42---9 آذر 1393
عالي بود پسرررررررررررررم
موفق باشي


مجید اصغرزاده
ساعت22:51---6 آبان 1393
●••● تا حالا فکر کردید چرا دخترا بهتون میگن داداشی؟؟؟

●••● خوبه که بعضی از پسرا بدونن چرا بهشون میگن داداش...

●••● میگن داداش:یعنی زیاد بهم نزدیک نشو... ●••●

میگن داداش:که وقتی مزاحم پیدا کردن بتونن با کمک داداشی ردش کنن...

●••● میگن داداش:که وقتی ناراحتن با یکی حرف بزنن... ●••●

میگن داداش:که وقتی میخوان لج یکیو در بیارن از داداشی کمک بگیرن ...

●••● میگن داداش:که گاهی چیزایی رو که نمیدونید ازشون یاد بگیرید...

●••● میگن داداش:یعنی من نمیخوام دوست پسر داشته باشم بیخیال من شو...

●••● میگن داداش:که هم باهات حرف بزنن

و هم از هر پیشنهاد ناراحت کننده ای در امان باشن...

نظر شما چیه ؟؟؟؟


ابراهیم حسینی
ساعت18:46---5 آبان 1393
این جمله منصرفت میکنه از رفتن:::
..............................
شاید هر شب با خوندن مطالب تو میخوابید
( عشق تو )


تطاول
ساعت9:25---5 آبان 1393
نرو .حرفات بغض لعنتی من بود

minaf
ساعت12:49---2 آبان 1393
ارمان دلت وبلاگ برات تنگ میشه ، جات خالیه

شیده
ساعت17:29---1 آبان 1393
هادییییییییییییییییییییی تو داری میری یا ارمان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا برا چی باید برین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من نمیفهمم واقعا .
امشب بیا چت ....منتظرتم


مجید اصغرزاده
ساعت16:19---1 آبان 1393
سلام من اتفاقی دیدم پستتو داداش. مواظب خودت باش ایشالله همیشه هر جا که هستی سلامت و شاد و موفق باشی التماس دعا داداش خدانگهدارت

pari3a
ساعت15:00---1 آبان 1393

این روزها ...
شیر هم راضیه با دمش بازی کنن ولی با دلش نه !!



pari3a
ساعت14:59---1 آبان 1393
چـــــقدر عکس دو نــفره داریم ... مـــن و تنـــهایی.....

pari3a
ساعت14:33---1 آبان 1393
من تازه پستتو دیدم چرااااااااااااا آخه داری میری ؟؟؟؟؟؟؟ نرو دیگه ..........

مینا
ساعت13:06---1 آبان 1393
چرا آخه ؟؟؟؟
نرو


erfan
ساعت7:39---30 مهر 1393
اووووووووف چی بگم؟؟
فقط میتونم بگم موفق باشی ...


faraz
ساعت2:29---30 مهر 1393
این روزهــــــــا
غــــــم برای خــوردن زیـــاد دارم
تو دیـــگر برایم لقمـــه نــگیر
لـــطــفا...


ary
ساعت2:29---30 مهر 1393
وقتی بغض میکردم بغلم میکردی و میگفتی
ببینم چشاتو... منو نگا کن...

اگہ گر یــــــہ کنی قہـــر میکنم میرما


farzin
ساعت2:27---30 مهر 1393
چی شده داشم؟کی ناراحتت کرده؟بگو کاری میکنم که دیگه کسی جرات نکنه اذیتت کنه

farzin
ساعت2:27---30 مهر 1393
ســــاده که باشـــی
زود حــــل میشوی
می روند سر مســــأله بعدی!...


ary
ساعت2:26---30 مهر 1393
وقتی تویی و بغض طنز و طنز بغض آلود،وقتی تویی و یک گله عالم مردود،وقتی تویی و توبه و شعرهای دست به عصا ،وقتی تویی و فکر شاشیدن به این دنیا..


ary
ساعت2:26---30 مهر 1393
به پروانه ها بگوئید
خورشید سرد است
و چراغها خاموش
نوری نمی تابد،همه جا تاریک و نمور
صدایی که از شهر می آید صدای شادی نیست
هلهله مرگ است
مغزها گندیده اند
اندیشه در باتلاق رکود فرو رفته
لبها میخندند و چشم ها خمارند
به پروانه ها بگویید بهار یک سراب است...


helena
ساعت2:25---30 مهر 1393
سخت ترین کار در دنیا
ترمیم اعتمادیه که از دست رفته ..


hamid
ساعت2:24---30 مهر 1393
آغاز من انگار ختم آزادی من بود،از همان روزی که تو با تیشه ای در دست و لبخندی عمیق معنای من را در خودم تراشیدی و از آن پس مثل نقاشی کور که تنها طرح گنگ تابوتی را از روزهای دیدنش بخاطر دارد، نقش میزنم آنچه را که تو سرنوشت مینامیدی


faraz
ساعت2:23---30 مهر 1393
خدااااایا......حالم خوب نیست......یک مسکن قوی میدهی؟؟؟ بدون تجویز روزگار......"مرگ میدهی"؟؟؟


faraz
ساعت2:22---30 مهر 1393


negare
ساعت2:22---30 مهر 1393
نروووو دلم برات تنگ میشه داداشم خیلی حرفای خوبی میزدی با حرفات ارومم میکردی حالام داری میری

nasim
ساعت2:21---30 مهر 1393
naro dadashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:,.11:17.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی