تنهایی

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
تنهایی

 چقد سخته تو تنهایی، ‌همه ش میگم که اون مُرده

ولی نه! ای دل ساده...تو رو از خاطرش برده

چقد سخته تو گریونی، ولی اون داره می خنده
قسم میدیش که برگرده، ولی اون از تو دل کنده     

 

 

حـــــــالــــــم خـــیــلــی خــرابـــه



نظرات شما عزیزان:

ღشمیم عشقღ
ساعت17:11---24 آذر 1393
زیبا بوووووووووووووووود

rosha
ساعت12:01---16 آذر 1393
با دیگران درس رفتار کن تا باهات درس رفتار شه اونوخ هیچوقت حالت خراب نمیشه

نگار
ساعت19:12---13 آذر 1393
این روزها ، تلخم
تلخ می‌‌نویسم
تلخ فکر می‌کنم
این روزها
دست برداشته‌ام از توجهِ بی‌ وقفه به حضور آدم ها
پرهیز می‌‌کنم از ثبتِ وجود‌هایی‌ که ماندگاری ندارند
این روزها ، تلخ تر از همیشه
از همه ی آدم‌ها بریده ام


hadi
ساعت19:11---13 آذر 1393
دل
من
خیـــــــلی چیزا میخاست…
امــــــــا
دیگه
مهم نیست


hadi
ساعت19:11---13 آذر 1393
اشک روی گونه هام یه یادگاریه/اشک جز زندگیمه خیلی عادیه
اشک همدمه چشای بی قرارمه/اشک مرهم غمای گنگ و مبهمه
اشک یعنی من دلم گرفته از همه/اشک یعنی جای من تو زندگیت کمه
اشک حرف بی صدایه قلب خستمه/اشک رنگه عشقه رنگ غربت و غمه


faraz
ساعت19:10---13 آذر 1393
سر در گمم ،
شک دارم درکم کنن


faraz
ساعت19:10---13 آذر 1393
نميدانم، شايد...
تنها جهان پس از مرگي كه بايد نگرانش باشيم؛
جهانيست كه براي كودكان مان بر جاي مي گذاريم...!!


....
ساعت19:09---13 آذر 1393
گاهــی اوقــات..
مجبــــوریـمـ بپذیــــریـمـ...
کهـ بــرخی آدمهـــا...
فقــط میتـــونن در قلبمــــان بماننــد...
نهـ در زندگیمــــان...!!


دختر بابایی
ساعت19:09---13 آذر 1393
ﺭﻓﺘﻨﺖ
ﭼﻨﺎﻥ ﺑﯽ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﮐﺮﺩ
ﮐﻪ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﻢ ﺩﯾﮕﺮ
ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﺩﯾﺎﺯﭘﺎﻣﯽ
ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﻧﺮﻓﺖ !!!...


neda
ساعت19:08---13 آذر 1393
اﯾﺴــــــﺘــــﺎدﻩ ام ! …
ﺑﮕـــﺬار ﺳـــﺮﻧﻮﺷـــﺖ راﻫـــﺶ را ﺑـــﺮود
، ﻣـــﻦ ، ﻫﻤﯿــﻦ ﺟﺎ ، ﮐﻨﺎر ﻗـــﻮل ﻫـﺎﯾﺖ ، درﺳــــﺖ روﺑــﺮوی دوﺳـــﺖ داﺷﺘـــﻨﺖ ... ﻣﺤـــــﮑﻢ اﯾــﺴﺘﺎدﻩ ام. ..


neda
ساعت19:07---13 آذر 1393
گاهـــی احساس میڪنَمــ روی دَستـــــ خـدا مــانده اَمــ

خَســتہ اَش ڪَردمـــــ خــودَش هَــم نــمــیــدانـــــــد با مَن چــہ ڪــنَــد؟


مرتضی جون داداشم اینقد فاز غم نگیر


dariush
ساعت19:06---13 آذر 1393
دو هفته رفت و هنوز آن مه دو هفته نیامد...برشته گشت دل و آن به رشت رفته نیامد...چو گل به وعده یک هفته رفته بود خدارا...چه شد که وعده یک هفته شد دو هفته نیامد...بهار آمد و گلدان من شکفت در ایوان...ولی بهار من آن گلبن شکفته نیامد...


HesaM
ساعت19:05---13 آذر 1393
بعضـی وقتا دردات اونقـــــدر شخصــــی میشـــن . . .


کــه بـا خـودتـــــم حــرفشــــو نمـــی زنـــــی . . .


HesaM
ساعت19:03---13 آذر 1393
داداش ناراحت نباش مام دلمون میگیره وقتی تو اینجوری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,.18:26.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی