تحمل کن

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
تحمل کن

 تحمل کن عزیز دل شکسته ... تحمل کن به پای شمع خاموش

تحمل کن کنار گریه ی من ... به یاد دلخوشیهای فراموش

جهان کوچک من از تو زیباست ... هنوز از عطر لبخند تو سرمست

واسه تکرار اسم ساده ی توست ... صدایی از منِ عاشق اگر هست

منو نسپار به فصل رفته ی عشق ... نذار کم شم من از آینده ی تو

به من فرصت بده گم شم دوباره ... توی آغوش بخشاینده ی تو

به من فرصت بده برگردم از من ... به تو برگردمو یار تو باشم

 



نظرات شما عزیزان:

viana
ساعت17:24---26 فروردين 1394
در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم / اصلاً به تو افتاد مسیرم که بمیرم
یا چشم بپوش از من و از خویش برانم / یا تَنگ در آغوش بگیرم که بمیرم
خاموش مکن آتش افروخته ام را / بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم . . .


erfan
ساعت11:25---5 دی 1393
خدایا!!! حرفی نیست فقط یک دعا از ته دل . . . . . . . . . . . . هیچکسی رو اونقدر تنها نکن که بخواد تنهاییش رو با دنیــــــــای مجازی پر کنه...

30ma
ساعت17:37---2 دی 1393

" فَرقْ " هست!!!! بین اینکه میپرسی
دوسم داری؟؟ و میگه " آره"
میپرسی چقدر؟؟ میگه" بینهایت "
با اینکه میپرسی دوسم داری؟؟؟ سکوت میکنه
نگاه میکنه
لبخند میزنه
و خودت میفهمی
میپرسی چندتا؟؟!
میگه : یدونه ولی مردونه....
montazer shomaham hastim


سمیرا
ساعت23:47---29 آذر 1393
دلم می خواهد از دید بعضی آدمها پنهان بمانم
آدمهایی که مدام توی زندگیت سرک می کشند
و با ژست صمیمیت
داشته هایت را می شمارند
احساساتت را خط کشی می کنند
اشتباهاتت را سرزنش می کنند
به چیز هایی که خود ندارند حسادت می کنند
دست می گذارند روی نقطه ضعف هایت و آنها را بزرگ و بزرگتر می کنندو هر کاری که لازم باشد می کنند
تا تو را کوچک و بی رنگ و کدر نشان دهند
این آدمها ” آینه ” نیستند ، ” خورده شیشه اند ”


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:,.19:55.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی