خدایا

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
خدایا

 خدایا میدونم حریفت نمیشم !! اما میخوام سَر خیلی چیزا حسابی بات کل کل کنم !!




نظرات شما عزیزان:

دوست داشتنی
ساعت23:14---18 دی 1393
سلام دمت گرم داشی نوکرپوکریم ،چاکرپاکریم
با وبت حال کردم


دختر شیشه ای
ساعت16:24---7 دی 1393
دلم می خواست یکی رو داشتم ،

بعضی وقتا که مردم خستم می کردن ،

میومد کنارمو دستاش رو می گذاشت دو طرف ِ صورتم

زُل می زد تو چشام ، می گفت

“ببین ! تو من رو داری!!“



erfan
ساعت11:21---5 دی 1393
سهم من از دنیا نداشتن است

تنها قدم زدن و فکر کردن به کسی که هیچوقت نبود


ali
ساعت9:20---4 دی 1393
عاشق تر از همه ما موش کوری است،که زیبایی جفتش را با چشم بسته می بیند

نازی
ساعت14:19---2 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی AdMiN ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


atrisa
ساعت9:30---1 دی 1393
چقدر diss مینویسید!
خب یکمم امیدوارانه بنویس!


minaf
ساعت12:24---30 آذر 1393
مهم نیست هندونه ی شب یلدات شیرین نباشه
یا انارات ترش از آب دراد
یا کدو تنبلی که بار میذاری بیمزه بشه
یا چند تا از گردوهایی که می شکونی پوک باشه
مهم اینه که کسی داری که یلدا رو بهت تبریک بگه , شب یلدات مباااااااااااااااااااااااااارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:,.1:22.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی