درد نوشته

خــط خـــطــی هــای یــک پــســر روانــی
درد نوشته

 سلام عشقم خوبی؟؟؟


کجایی معلومه؟؟؟

الان دو هفته هست که نمیای دیدنم :(

تو که اینقدر بی معرفت نبودی!!!

بودی؟؟؟

عزیزم یادته بهت گفتم همیشه پیشت میمونم 

موندم ولی تو چی حتی اینجا هم به دیدنم نمیای

عزیزم دوستت داشتم 

تو حتی بهم دوستت دارم هم نگفتی

همیشه منتظر این کلمه بودم که بشنوم

اما ارزو به دل موندم

اخرین تماسمو یادته همون روز که رد داده بودی

بعدش اس داده بودی

رفتم بخونم ولی عزرایئل فرصت نداد

همین که سرم رو بردم تو گوشی

تصادف کردم . میبینی چقدر عزرایئل نامرده

عزیزم دوستت دارم

راستی دیدی برام عروسی گرفته بودن خانوادم

دیدی منم دوش گرفته بودن 

برام ماشین عروس درست کردن

فقط نفهمیدم چرا همه گریه میکردن!!!

عزیزم دوستت دارم بهم سربزن
 


نظرات شما عزیزان:

شبنم&عرفان..عشق پاک ما
ساعت13:27---29 دی 1393
خیلی زیبا بود اقای ادمین موفق باشید به کلبه ای عاشقانه ما هم سر بزنید ممنونم

amizban
ساعت14:45---15 دی 1393
فروش هاست و دامین حرفه ای با قیمتی ارزان در ای میزبان
http://amizban.com


سپیدگل
ساعت12:08---13 دی 1393
نمیدونم چه دوره بدی شده که جوانان ما اینقدر سوزناک مینویسن !بعث تاسفه!ادم غم خودشو فراموش میکنه.

سحربانو
ساعت13:09---10 دی 1393
سلام AdMiN
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

AdMiN بهم سر بزن منتظرتم


سحر
ساعت22:43---8 دی 1393
مثل همیشه تکی داداااااااااااااااش ن کــــــــــــــــــــاکو

zohreh
ساعت16:51---8 دی 1393
خیلی قشنگ بود

فرشته
ساعت19:09---7 دی 1393
سلام داداشی مطالبت عالین این یکی خعـــــلی داغون بود...با اجازت کپی کردم حلال کن
راستی آپـــم


من اونیم که سایه ام نداشت
ساعت16:31---7 دی 1393
هر چیزی یه تاریخ مصرفی داره
از من که چیزی طول نکشید/
به سلامتی اونایی که به هیچکی دل نمی بندند
که وقتی میرن
....


♛seti♛
ساعت20:24---5 دی 1393
الان این کیه؟

غزاله
ساعت20:11---5 دی 1393
داداش خیلی زحمت کشیدی کارت عالی
اشالا موفق باشی
اشالا تو عرصه ی کار با فتوشاپ نتایج چشم گیری بدست بیاری اشالا بری جام جهانی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سنجـآقــــ :

{ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:,.16:1.AdMiN }
خــــط خــــطـــی هـــای یـــک پـــســـر روانــــی